,,Hraniti speranta cu fapte bune''-Bartolomeu Anania

Pentru folos duhovnicesc PREDICI DE LA MANASTIREA REBRA-PARVA cu actualizare Duminica
***Bine ați venit pe blogul Mănăstiri în imagini! Vă mulțumesc!***Vă invit și pe canalul de youtube-Click AICI

ANUNȚ

ANUNȚ de la Manastirea ,,Sfintii Apostoli Petru si Pavel'' din Tara Nasaudului (Rebra-Parva).

ANUNȚ

ANUNȚ

Harta manastirilor de pe blog

Manastirea Izvorul Tămăduirii din Salva, jud. Bistrita-Nasaud

Manastirea de la Salva, se afla in locul numit „Fantana Marcului", pe un teren donat de catre o credincioasa numita Cotutiu Varvara. Laudat gest! Ramai placut impresionat cand vezi casuta modesta in care locuieste aceasta femeie, prinsa intre constructiile manastirii.
Localizare .















































































































Imagini din 29.04.2011. Zi de hram la Manastirea Salva. Slujba a fost oficiata de Inalt Preasfintitul Arhiepiscop si Mitropolit, Andrei Andreicut.





































Imagini din anul 2009 Vizualizare hartă mărită Nasterea Domnului. Icoana pictata pe lemn de catre maicutele din aceasta frumoasa manastire. Felicitari pentru har si talent si multumesc maica stareta!











































68 de comentarii:

  1. Frumoase poze,minunat taram...la M-tirea Salva!Daca nu ma insel pozele sunt de la hramul mare "Izvorul Tamaduirii"din anul acesta.Multumiri pentru postarea pozelor!E.M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunt din anul acesta de la Izvorul Tamaduirii.A fost foarte multa lume si e frumos sa vezi ca lumea are credinta.

    RăspundețiȘtergere
  3. este cea mai frumoasa zona din salva

    RăspundețiȘtergere
  4. Contest ca Manastirea Salva este una dintre cele mai bogate,fiind Manastire incepatoare"la inceput de drum";este imposibil...
    Dimpotriva sunt intr-o situatie destul de dificila financiar,insa nu dau inapoi,cu nadejde in Dumnezeu si cu sprijinul a celor ce vor sa zideasca,sa puna o caramida si pentru suflet merg inainte stiind ca tot cea ce fac este pentru Dumnezeu si binenteles si pentru oameni;nu i-au nimic cu ele...
    Acest lacas sfant va ramane peste veacuri fiind de folos la mantuirea,zidirea a mii de suflete aflate in nevoi si in necazuri.
    Intr-adevar este o Manastire frumoasa din punct de vedere arhitectural dar nu bogata,daca tot se construieste oare nu se cade sa se faca ceva frumos si lui Dumnezeu?!...

    RăspundețiȘtergere
  5. da frumoasa zona ,cu oameni de treaba ,si credinciosi .am un fost coleg de armata din salva si nu mai stiu nimic de el de 15 ani daca poate cineva sa ma ajute .il chiama girigan marius .sta undeva pe str garii ,cred .eu i- am fost un bun camarad ma numesc novac miroslav.0732670867.am facut armat la deta in 95-96.jud timis.as vrea un nr de tel. asa sa ajute d-zeu.herculane .milu.nume mic.

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am cunoscut pe Girigan Marius, nu mai stiu pe unde este dar incerc sa-ti fac legatura cu el prin niste prieteni chiar in seara aceasta.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Manastirea Salva este o manastire bogata si prin bogata a nu se intelege gramezi cu bani, ci constructii frumoase, locul unde este asezata e ca un colt de rai, drum asfalt, sistem de incalzire geotermal, multi credinciosi care o inconjoara (mai ales cei din Salva care fac orice pentru acest lacas de inchinaciune), maicutele care sunt de o bunatate rara. Aceasta e bogatia de la Manastirea Salva.

    RăspundețiȘtergere
  8. E o bucurie sa il avem la Cluj pe Parintele Teofil, cel care a fost duhovnic al obstii acestei frumoase Manastiri.

    RăspundețiȘtergere
  9. mersi dane;d zeu face minuni .ma sunat dar na m raspuns eu la tel eram plecat din tara.dar poate ma mai suna ,sotia nu si a dat seama si nu a retinut nr .sa ti ajute d zeu ,dane;milu herculane.

    RăspundețiȘtergere
  10. girigan marius im povestea de minastirile din zona salvei si am ramas inpresionat.cind am dat la aceasta pagina.ori cum nu stiam cum sa iau legatura cu aceasta persoana ,girigan mi a fost un bun camarad de arme si nu vreau decit sa l salut si poate in tr o zi sai string mina prieteneste.la vara vreau sa fac un turneu pe la minastirile din moldova si as trece si la minastirea din salva ,poate asa vom reusi sa ne vedem ,dupa atitia ani,dane ;poate asta datorita tie;mersi multt.milu ,herculanee..te salut.

    RăspundețiȘtergere
  11. ffff frumoase poza. DOAMNE AJUTA LA TOATA LUMEA SALUTARI DIN TENERIFE SPANIA

    RăspundețiȘtergere
  12. Da...Au clujenii de ce sa fie fericiti...Ne pare atat de rau ca a plecat parintele nostru, Teofil!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da'parintele Teofil: un om cu o mare valoare Duhovniceasca...Pacat ca a trebuit sa plece de la Manastirea Salva!O mare pierdere si pentru Valea Somesului,dar suntem constienti ca toate se intampla cu voia lui Dumnezeu!poate a fost nevoie de Parintele si la Cluj...

    RăspundețiȘtergere
  14. da , e nevoie de Parintele si la Cluj! Dumnezeu sa-l binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulțumesc lui Dumnezeu că am fost ajutat cu o mare problema odată de acolo și bine înțeles cu ajutorul măicuțelor cu rugăciunile lor pentru mine, nu am cuvinte să pot spune din suflet.
    Domnul Dumnezeu și Maica Sfânta să le binecuvânteze. Amin

    RăspundețiȘtergere
  16. Am aflat despre aceasta noua manastire ridicata in Salva de la un prieten al carui duhovnic a fost si este parintele Teofil. Mi-a vorbit despre dansul in cuvinte elogioase, este un adevarat suflet dedicat Lui Dumnezeu si celor pe care ii sfatuieste. Prietenul era intr-o stare sufleteasca de mare deznadejde iar parintele Teofil cu multa intelegere, rabdare si blandete l-a adus la cunoasterea si dragostea lui Hristos; credinta de nezdruncinat l-a ajutat si il ajuta sa treaca prin incercari foarte grele. Vorbesc des cu el si asa am aflat de faptul ca perintele Teofil a fost timp de 13 ani duhovnicul Manastirii "Izvorul Tamaduirii" dupa ce initial facuse parte din obstea de calugari de la Manastirea Nicula.
    Bunul Dumnezeu sa ne ajute la toti, si cei care au contribuit la construirea acestei minunate manastiri sa aibe mult folos sufletesc pe calea credintei adevarate. AMIN.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ieri, parintele Teofil a fost la Manastirea Salva si a fost minunat...Domnul sa ni-l ocroteasca!

    RăspundețiȘtergere
  18. Domnul sa ni-l ocroteasca pe Parintele Teofil!

    RăspundețiȘtergere
  19. DORIM CA PR TEOFIL SA REVINA LA SALVA

    RăspundețiȘtergere
  20. MERITA SA MERGETI ACOLO!NU NUMAI LOCUL ESTE PLIN DE ENERGIE POZITIVA CI SI MAICUTELE SUNT DE UN SUFLET NEMAIINTALNIT DE BUN!POATE CEI CARE AU POSIBILITATEA,SA DONEZE CAT MAI MULT PT CONSTRUIREA MANASTIRII...

    RăspundețiȘtergere
  21. IMI ESTE TARE DOR DE ACEL LOC SI DE ACELE SUFLETE DE ACOLO...DOAMNE AJUTA SI MEREU VETI FII PREZENTE IN RUGACIUNILE MELE.

    RăspundețiȘtergere
  22. TARE AS VREA SA AFLU ADRESA MANASTIRII DE MAIL...POATE DC O STIE CINEVA,ROG S-O POSTEZE PE FORUM.MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  24. Manastirea Salva este de o frumusete rara!

    RăspundețiȘtergere
  25. Pentru Diana-Sinaia: iisusescapama@gmail.com , este adresa de e-mail de la manastirea Salva. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  26. ...O bucurie...Joi, 10 martie 2011, de la ora 17, parintele Teofil va participa la Catedrala din Nasaud, la o seara duhovniceasca.Domnul sa fie cu el!

    RăspundețiȘtergere
  27. Este superb acolo,te simti ca in RAI. A fost foarte frumos cand Parintele Teofil a fost duhovnic, dar Dumnezeu asa a randuit ca sa plece. Dar macar nu este departe si il mai putem vedea.Eu m-am format ca crestin sub indrumarea si cu povetele Parintelui Teofil.Imi este foarte dor de aceasta manastire,dar de cate ori vin in tara ma duc cu drag.
    Va multumesc mult ca ati postat poze,imi mai astampar dorul.DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  28. MULTUMESC FRUMOS DMNULUI DAN PENTRU ADRESA DE MAIL!DOAMNE AJUTA.

    RăspundețiȘtergere
  29. O,IARTA-MI TE ROG DOAMNE,ATATEA RUGACIUNI PRIN CARE ITI CER PAINE,PAZA SI MINUNI,CACI MA FACUT ADESE DIN TINE ROBUL MEU,NU EU SA ASCULT DE TINE,CI TU DE CE SPUN EU.IN LOC SA VREAU DOAMNE SA FIE VOIA TA,ITI CER DOAMNE SA FACI TU VOIA MEA!ITI CER SA ALUNGI NECAZUL,SA-MI LASI UN LOC IN RAI SI SA-MI SLUJESTI IN TOATE!!GANDINDU-MA CA DACA ITI CANT SI TE SLAVEC,AM DREPT SA-TI CER SA FACI CE-MI DORESC!O!TE ROG DOAMNE,IARTA-MI FELUL ACESTA NEBUN DE A MA RUGA SI INVATA-MA CA ALTFEL SA STAU IN FATA TA.NU TOT CERANDU-TI SA FII TU ROBUL MEU!CI TU CERANDU-MI,IAR ROBUL SA FIU EU.DOAMNE AJUTA.

    RăspundețiȘtergere
  30. TU,ACELA CE CITESTI,
    ACESTE RANDURI SIMPLE
    LA INCEPUT AI SA ZAMBESTI,
    DAR TINE UN LUCRU MINTE!
    INVATA,IN VIATA,SA FII OM,
    BUN SI CINSTIT CU LUMEA.
    CA NU TRAIM PE ACEST PAMANT,
    CAT SOARELE SI LUNA!

    RăspundețiȘtergere
  31. PRIVESC IN JUR,SUNT DOAR CU MINE,STAU DE VORBA NUMAI DESPRE VOI,DESPRE DORUL CE VI-L PORT MEREU,DRAGILE MAICUTE DIN SUFLETUL MEU.DOAMNE AJUTA.

    RăspundețiȘtergere
  32. dodo-spania eu sunt din SALVA este o manastire foarte frumoasa merita sa mergi

    RăspundețiȘtergere
  33. Maine-seara(joi) va fi slujba de priveghere la Manastirea Salva, Cu Inaltpreasfintitul Andrei si parintele Teofil.

    RăspundețiȘtergere
  34. NE PARE RAU CA LA ACEST HRAM NU A FOST SI PARINTELE TEOFIL.IL ASTEPTAM SA MAI VINA PRINTRE NOI.

    RăspundețiȘtergere
  35. De fapt, il asteptam SA VINA INAPOI!

    RăspundețiȘtergere
  36. În calitate de Arhiereu.

    RăspundețiȘtergere
  37. SUFLETELOR,ESTE O MINUNATIE ACOLO!UN LOC BINECUVANTAT DE CATRE BUNUL DUMNEZEU...

    RăspundețiȘtergere
  38. CEL MAI MARE OM DIN ISTORIE...ISUS,NU A AVUT SERVITORI SI TOTUSI I SE SPUNEA STAPAN
    NU A AVUT DIPLOMA SI TOTUSI I SE SPUNEA INVATATOR
    NU A AVUT MEDICAMENETE SI TOTUSI I SE SPUNEA VINDECATOR
    NU A AVUT ARMATA SI TOTUSI SE TEMEAU DE EL
    NU A CASTIGAT NICIUN RAZBOI SI TOTUSI A CUCERIT LUMEA
    NU A COMIS NICIO CRIMA SI TOTUSI L-AU RASTIGNIT
    A FOST INMORMANTAT SI TOTUSI TRAIESTE SI AZI!
    MA SIMT ONORATA SI MULTUMITA SUFLETESTE SA SLUJEC UN CONDUCATOR CARE NE IUBESTE SI CARE SI-A DAT VIATA PENTRU NOI...

    RăspundețiȘtergere
  39. Maicuta Serafima30 august 2011 la 07:53

    Domnul sa va aiba in paza sa si sa va ocroteasca. Luati aminte, dragi crestini ca viata trebuie traita numai dupa canoanele bisericesti cu multa rugaciune,post,milostenie sufletesca si trupeasca, dar mai ales in multa nevointa, caci astfel incearca Dumnezeu pe cei alesi ai sai.Numai aceptand Crucea pe care fiecare dintre noi este dator ca sa o duca in viata, putem fii salvati de la rau si stramutati la binele cel ceresc.Mila crestina de la Bunul Dumnezeu.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  40. ADELINA din SPANIA31 august 2011 la 02:55

    O,Doamne cat te-am preaslavit
    Si sper ca prea sa nu fi indraznit
    Sa-ti cer prea mult,O,Domnul meu
    Sa ma ajuti la bine si la greu!
    Sa-mi fi alaturi,ceas de ceas,
    Si-n clipa cea de bun ramas!
    Sa-ti tainuiesc iubirea-n veci,
    In RAI, alaturi sa-mi petreci!
    Si, daca-ti cer prea mult,O,Doamne bun
    E sa-mi ajuti atunci si-acum,
    Sa ma ajuti ca sa veghez,
    In viata acesta sa-ti urmez!
    Sa ma indrumi pe calea Ta,
    O,Doamne da-mi din mila Ta,
    Ca sa-ti slujesc mereu in gand,
    Cat voi trai pe-acest pamant,
    Ca sa-ti urmez mereu-Cuvant,
    In tot ce fac eu, indurand,
    Sa te maresc,O,Domn prea bun,
    Vei fi si esti al meu stapan!Amin.

    RăspundețiȘtergere
  41. vrem pe parintele teofil inapoi

    RăspundețiȘtergere
  42. SLUJITI DOMNULUI CU FRICA SI VA BUCURATI DE EL CU CUTREMUR.

    RăspundețiȘtergere
  43. Macar din cand in cand...
    Va veni vineri, 11 nov, pt hram.

    RăspundețiȘtergere
  44. Vad ca plangeti foarte mult dupa parintele Teofil.E o bucurie sa il avem la Cluj,dar daca este nevoie Dumnezeu o sa vi-l trimita inapoi.Pana la urma noi trebuie sa facem voia Domnului si uneori, si poate, mai ales, chiar in renuntari Dumnezeu gaseste cai sa ne mangaie si sa ne intareasca. Nu stim de ce Dumnezeu a hotart asa, dar "Domnul a dat, Domnul a luat, fie numele Domnului binecuvantat!".Nu cred ca trebuie sa privim asa tragic. Asa cum bine spune chiar Parintele Teofil, Hristos trebuie sa fie totul pentru noi. Eu asa am invatat sa gandesc chiar de la Sfintia sa. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  45. Ai dreptate, Ana, dar...Si eu sunt dintre cei care ,,au luat in tragic'' plecarea parintelui, poate pentru ca a fost cu mine atunci cand am simtit ca ma pierd, sau poate pentru ca a aprins o lumina, in care L-am zarit pe Domnul...Dumnezeu stie...
    Cu timpul, am reusit sa inteleg ca in Domnul nu exista distante si, oricum, parintele se roaga mereu pentru noi, asa cum si noi ne rugam pentru dansul si ne bucuram mult de fiecare data cand se intoarce cate putin.

    RăspundețiȘtergere
  46. Te inteleg, stiu ce mult conteaza sa te ajute cineva cand te afli in deznadejde, dar asa cum ai spus, in Domnul nu exista distante si fi sigur(a) ca rugaciunea lucreaza foarte mult si noi toti trebuie sa ne rugam unii pentru altii. Stii, ca spune parintele, (citandu-l pe parintele Rafael Noica) ca si ucenicul isi poate naste duhovnicul. Si eu am fost inainte in situatia sa imi plece duhovnicul in alta parte dar pana la urma Domnul iti trimite pe cineva care te poate ajuta in continuare pe drumul tau duhovnicesc. Dumnezeu stie la fiecare ce ii este mai bun pentru mantuire. Cu drag si rugaciune, Ana

    RăspundețiȘtergere
  47. Multumesc...Domnul sa fie cu noi, cu toti!

    RăspundețiȘtergere
  48. vrem pe parintele teofil inapoi

    RăspundețiȘtergere
  49. ...Draga ,,ultimule anonim'', ai citit ultimele comentarii?...Toti il vrem,...dar n-ai inteles nimic...

    RăspundețiȘtergere
  50. Mi-a ajutat Domnul sa fiu la Cluj si sa ma inchin Sfintei Cruci...A fost o clipa minunata...Apoi toate au parut mai usoare...

    RăspundețiȘtergere
  51. E o manastire foarte frumoasa si maicile de asemenea sunt ca o binecuvantare de la DUMNEZEU DOMNUL sa ne ajute!

    RăspundețiȘtergere
  52. O mare bucurie duhovniceasca sa le avem aicea sus la manastire la SALVA sufletele lor sunt pline de iubire duhovniceasca si dragoste in IISUS HRISTOS.DUMNEZEU sa le mantuiasca AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  53. Sambata si duminica am sarbatorit hramul manastirii mici. Doamne, cat de frumos a fost...

    RăspundețiȘtergere
  54. A fost minunat mai ales ca l-am avut si prezent printre noi pe SFINTIA SA PARINTELE TEOFIL.A fost o mare bucurie duhovniceasca.DOAMNE AJUTA AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  55. Mai frumos ca oricand...

    RăspundețiȘtergere
  56. Bucuriile duhovnicesti nu se compara cu nimic si sunt de la Domnul!

    RăspundețiȘtergere
  57. Domnul fie laudat pentru toate !
    Salutari de la Cluj Napoca!

    RăspundețiȘtergere
  58. Domnul e bun! Cred ca vrea sa fim bucurosi...Ca un parinte care isi vrea copiii fericiti, chiar daca ei nu sunt nici prea cuminti, nici prea ascultatori... Si cred ca isi trimite ingerii sa ne aduca aminte ca nu suntem singuri... Asa...ca azi...

    RăspundețiȘtergere
  59. Da!...Bucuriile duhovnicesti...nu se pot compara cu nimic din aceasta lume,desi pretutindeni Dumnezeu este prezent,El ne iubeste pe toti la fel,rasare soarele si peste cei buni si peste cei rai,asteptand mereu intoarcerea noastra.
    Niciodata nu suntem singuri,Dumnezeu este permanent aproape,important este ca noi sa-L putem vedea,din cauza impietririi inimii noastre si a pacatelor credem ca Dumnezeu este departe,de fapt prin rautatiile noastre noi ne indepartam de El,de mila si ajutorul Lui.
    In fiecare persoana,aproapele nostru vedem chipul lui Hristos...fa binele,cauta pacea si Dumnezeu va fi cu tine.
    In fiecare Sfanta Liturghie Hristos este prezent in mijlocul nostru...noi cei de pe Valea Somesului ne putem bucura de Harul care se revarsa iarasi,si iara de fiecare data cand participam la slujba,la aceasta binecuvantata Manastire de maicute care i-l au alaturi pe Parintele Teofan,un Parinte Duhovnic deosebit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,asa este.Parintele Teofan ,Maica Stareta Emanuela si obstea de maicute de la Manastirea Salva sunt oameni deosebiti pentru ca sunt fffffoarte frumosi si stralucitori inauntrul lor.
      Dumnezeu sa fie cu ei in drumul pe care si l-au ales.
      Doamne ajuta sa avem si noi cei ce traim in lume ganduri la fel de curate ca si ei!

      Ștergere
  60. Iara si iara...Atata pace, liniste si frumusete, la hram!

    RăspundețiȘtergere